winkelkarretje Mijn winkelwagen
0 artikelen
Totaal: € 0,00

Klantenservice

Contactgegevens
Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.

Betaalmogelijkheden en verzendkosten
U kunt bij ons uw aankopen betalen via iDeal.

Service en garantie
Bij problemen of vragen, kunt u altijd bij ons terecht. Maar u kunt zich ook wenden tot de lokale winkelier van wie u het product gekocht heeft. Dat betekent voor u, dat u met uw product naar de desbetreffende winkel retour kunt gaan, waar u vervolgens vakkundig wordt geholpen.

14 dagen bedenktijd
Bij Nuleverbaar.nl kunt u een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na aankoop, en uitsluitend nadat u het ons vooraf gemeld heeft. Het is wel van belang dat het product compleet is en indien mogelijk in de originele verpakking zit. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Ruilen of retourneren gaat uitsluitend via de fysieke winkel.

De volgende artikelen vallen niet onder de 14 dagen bedenktijd en kunnen daardoor niet geruild en/of geretourneerd worden:
- Soft- of hardwarepakketten, gebruikte beamers, cd's en dvd's, inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn.
- Verbruiksartikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof (indien geopend).
- Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild en/of geretourneerd kunnen worden zijn zoals: food producten, oordopjes en in-ear-headsets (indien geopend).
- Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
- Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.


Heeft u vragen over de mogelijkheid tot het ruilen van uw product? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Ruilen of retourneren
Wilt u een artikel retourneren? Dat kan. U dient dit binnen 14 dagen na de aankoop, tenzij anders vermeld, bij ons te melden. U kunt het product op de volgende manier retourneren. Als u de onderstaande procedure volgt, dan kunt u het zo soepel mogelijk voor uzelf afhandelen.

Procedure:
1. Meld bij ons dat u een product wilt retourneren en wat de reden is, via de contactpagina.
2. U ontvangt van ons een e-mail met de bevestiging van uw verzoek.
3. U kunt met het product samen met de ontvangen orderbevestiging retour naar de winkel vanwaar het product komt.
4. Nadat het product compleet en zonder (niet gemelde) beschadigingen wordt terug gebracht bij de winkel zult u het geld retour krijgen of het product kunnen ruilen voor een ander artikel.

Klachtenprocedure
Indien u een klacht, schade of een defect wilt melden dan kunt u hierover contact opnemen met de winkel van wie u het product gekocht heeft.

Nuleverbaar.nl is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Indien noodzakelijk kunt u gebruik maken van de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

Algemene voorwaarden
Klik hier om naar de algemene voorwaarden te gaan.